En el marc de la celebració de la Copa del Rei i la Copa de la Reina a l’ATHC es va celebrar un esmorzar d’agraïment als patrocinadors dels clubs terrassencs.

El passat divendres va tenir lloc a les instal·lacions de Can Salas un esmorzar informal per agrair el suport al nostre esport de les empreses col·laboradores amb el hockey terrassenc. A la trobada també es va presentar el nou equip de marketing de l’entitat que compta la incorporació de Xavi Comerma, qui va exposar els reptes del hockey a la ciutat per als propers anys.

A l’acte hi van assistir representants de l’Hotel Don Cándido, Lexus Sabadell, Cirsa, L’Asseguradora, Covecar, Clínica dental Passeig – Cover Protect, Grup CSM, Novallar, Finques Cabestany i Coaching equilibrium. La trobada va començar amb unes paraules d’agraïment del president de Hockey per Terrassa, Francesc Salvatella, que va destacar l’impuls que les empreses donen a aquest esport i va anunciar la intenció de l’entitat d’eixamplar horitzons per d’arribar a una massa social molt més àmplia.

Reptes del hockey a Terrassa

Xavi Comerma, nova incorporació al departament de marketing de Hockey per Terrassa va fer una breu presentació de la nova línia a seguir per Hockey per Terrassa. El projecte es basa en aprofitar la singularitat d’aquest fenomen esportiu a la ciutat pel seu olimpisme, valors que transmet i l’arrelada essència familiar i de clubs que aporten un model de cantera d’èlit únic.

Aquests precedents, units a un programa comercial que ha de crear futures aliances estratègiques, permeten encarar nous reptes com el reconeixement de Terrassa com a capital del hockey, el Mundial 2022, la Casa del Hockey i el projecte Hockey per a Tothom, dirigit a ampliar la base i fer ciutat amb aquest esport. Des de Hockey per Terrassa es va animar els assistents a continuar amb el seu suport i a buscar noves fórmules per ampliar i millorar la col·laboració.